FAQ

Najczęściej zadawane pytania

ZAKUPY

Aby złożyć zamówienie w sklepie rejestracja nie jest konieczna.

Możemy połączyć zamówienia złożone jednego dnia.

Tak. Prosimy o dołączenie do paczki informacji o numerach zamówień, których zwrot dotyczy.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Do wyboru:
  • przelew tradycyjny
  • szybkim przelewem za pośrednictwem – przelewy24.pl

O każdorazowej zmianie statusu zamówienia zostaną Państwo poinformowani mailowo.

Zamówienia realizujemy od 2 do 7 dni roboczych.

Z zamówienia można zrezygnować do momentu wystawienia rachunku.

WYSYŁKA

Tak. Należy w formularzu zamówienia wybrać opcję inny adres dostawy i podać szczegółowe dane adresowe.

Koszt wysyłki krajowej wynosi:
  • kurier – X
  • paczkomat inpost – X

Koszt wysyłki zagranicznej (Kurier X) naliczany jest automatycznie podczas składania zamówienia.

Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Tak. Prosimy o umieszczenie informacji o dacie wysyłki w komentarzu do zamówienia.

ZWROTY

W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki można zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny.

Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas zwracanego produktu.

Należność zostanie zwrócona w taki sam sposób jak dokonana została płatność.

Nie ma takiej możliwości. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

Nie ma możliwości wymiany. Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie złożyć nowe zamówienie.

Płatności on-line można dokonać w ciągu 3 dni od momentu złożenia zamówienia. Po upływie 3 dni, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

Jeśli link do płatności nie działa prosimy o kontakt mailowy na adres: hello@hooded.pl. Prześlemy Państwu numer konta, na który można dokonać wpłaty.

Nie. Zwrot należy odesłać bezpośrednio na nasz adres.

REKLAMACJA

W przypadku reklamacji proszę postąpić zgodnie ze wskazówkami znajdującymi się w zakładce „zwroty i reklamacje”.

W przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej w transporcie prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem, bądź on-line na stronie przewoźnika oraz zrobienie dokumentacji zdjęciowej uszkodzenia i powiadomienie nas o tym mailowo.

Zamknij
Zaloguj
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.



Waluta
Język